Tringggg-tringggg … “Met de Gemeente”…
“Ja hallo, ik heb teveel aan verantwoordelijkheden. Weet u waar ik ze ergens kwijt kan?”
“Tja, daar overvalt u me mee. Wat zijn dat voor verantwoordelijkheden?”
“Nou ja,… het zijn er vooral veel”
“Ik weet niet of wij u daar mee kunnen helpen. Ik heb daar eerlijk gezegd nooit eerder over gehoord. Misschien kunnen ze u bij Burgerzaken helpen. Blijft u even aan de lijn.”
…….
“Dit is de Gemeente…”
“Ja goedemorgen, u spreekt met…”
“… Om u beter van dienst te kunnen zijn, volgt nu een keuzemenu…”
“Ja maar…”
“… Houd uw paspoort en sofinummer gereed voor een snelle afhandeling…”
“…Ja maar… ik…”
“… De meest gestelde vragen vindt u ook op de website van de Gemeente, wé-wé-wé punt degemeente punt ènèl… Heeft u vragen over u status in de wachtrij, kies dan een één… Heeft u geen vragen vragen over uw status in de wachtrij, toets dan een negen gevolgd door een hekje, en blijft u aan de lijn. U wordt zo snel mogelijk geholpen… Het is op dit moment erg druk. Al onze medewerkers zijn in gesprek. Wij raden u aan het op een ander tijdstip nog eens te proberen. De verbinding wordt nu automatisch verbroken. Wij wijzen u erop, dat u zelf verantwoordelijk blijft voor de contactopname, aangezien er geen verbinding tot stand is gekomen. De Gemeente staat niet garant voor mogelijke gevolgen.”
donderdag 20 juli 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten